wtorek, 10 grudnia 2013

Blogi "moich" teatralnych ludzi...

Są trzy blogi moich teatralnych znajomych, na które zawsze zaglądam z przyjemnością...

Blog Kasi Łupińskiej - mojej redakcyjnej koleżanki z Internetowego Magazynu Teatralia.com.pl
http://oceanokien.blogspot.com/
Kasia na swoim blogu zamieszcza rzeczy różne, życiowe przemyślenia, relacjonuje wakacyjne i nie tylko podróże. Blog jest pełen ciepła, Kasiowego uśmiechu...

Blog Bartłomieja Miernika - krytyka teatralnego...
http://miernikteatru.blogspot.com
Początek mojej znajomości z Bartkiem to czasy jeszcze studenckie, byłam uczestniczką warsztatów krytyki teatralnej, które prowadził na KUL-u w Lublinie. Trafiłam na nie dzięki Kasi Łupińskiej (patrz wyżej). Okazało się, że działamy przy jednym festiwalu - Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. Bartek też przy wizytach w Rzeszowie pojawia się w mojej "Masce". I tak znajomość trwa już kilka lat :)
Na blogu Bartka znajdziecie jego felietony, recenzje spektakli z całej Polski, celne teatralne spostrzeżenia.

Blog Grzegorza Kempinsky'ego - reżysera teatralnego i filmowego
http://www.kempinsky.pl
Kolejna lubelska znajomość... Grzegorz wyreżyserował kilka sztuk w Teatrze im. J. Osterwy w Lublinie, do którego bardzo często chodziłam w czasie studiów. Na moim ukochanym "Bogu" byłam chyba z 15 razy, ponadto widziałam jego "Legoland", "Komedię teatralną", poza Lublinem zaś zabrzański "Związek otwarty" i gdyńskiego "Boga" (o obu sztukach pisałam na łamach tego bloga). W styczniu miałam w planie wybrać się na kolejną premierę Grzegorza, ale czy się to uda... Zobaczymy! Nadzieja umiera ostatnia!
Blog Grzegorza to celne życiowe przemyślenia, raz słodkie, raz gorzkie smaczki teatralnej i filmowej kuchni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz