wtorek, 21 lutego 2012

Tytułem wstępu...

Witajcie!

Blog, na który trafiliście powstał jako praca zaliczeniowa z przedmiotu "Projekt twórczy" prowadzonych przez Panią dr hab. Irinę Lappo...

Będę w nim pisała na temat lubelskich i nie tylko wydarzeń teatralnych, kulturalnych, relacjonować i komentować życie kulturalne kraju.

Najbliższy wpis będzie recenzją spektaklu "Związek otwarty" (reż. Grzegorz Kempinsky) zabrzańskiego Teatru Nowego, w którym miałam zaszczyt być gościem w ostatni weekend. Sztuka to bardzo ciekawa, rozpisana wyjątkowo przez reżysera na trzy osoby... Ale o tym wkrótce!

Dlaczego bloga tytułuję "Teatralne eskapady"? Długo nie potrafiłam znaleźć odpowiedniej nazwy... Podpowiedzią stał się komputerowy folder z moimi zdjęciami z wyjść do teatru. I tak pozostało – „teatralne eskapady”.

Po kolejne - uwielbiam podróżować, i - co tu ukrywać - większość tych podróży związanych jest z teatrem.

Jeśli chcecie dowiedzieć się o mnie więcej - odsyłam do mojej strony internetowej, takiej swoistej zawodowej wizytówki:
http://www.talenty.umcs.pl/talent/90



Zatem... do przeczytania!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz